سفارش تبلیغ
صبا ویژن

bitcoin

صفحه خانگی پارسی یار درباره

تعریف کیف پول الکترونیکی و کیف پول دیجیتالی

    نظر

 

کیف پول الکترونیکی به یک دستگاه الکترونیکی یا یک سرویس آنلاین گفته می‌شود که به شخص این امکان را می‌دهد تا تراکنش الکترونیکی انجام دهد؛ که می‌تواند شامل خرید اقلام از یک فروشگاه به صورت آنلاین    با استفاده از یک کامپیوتر یا یک گوشی هوشمند باشد. حساب بانکی فرد نیز می‌تواند به کیف پول الکترونیکی متصل باشد.

یک کیف رمزنگاری شده یک کیف پول الکترونیکی است که در آن کلید خصوصی برای رمزنگاری مانند بیت کوین ذخیره می‌شود.

یک کیف پول الکترونیکی ترکیبی از نرم‌افزارو اطلاعات است.

 این نرم‌افزار امنیت را برای اطلاعات شخصی و همچنین برای معاملات واقعی تأمین می‌کند و آن‌ها را رمزنگاری می‌کند. به‌طور معمول، کیف‌های الکترونیکی در سیستم سرویس گیرنده ذخیره می‌شوند و به راحتی نگهداری می‌شوند و به‌طور کامل با اکثر وب سایت‌های تجارت الکترونیک سازگار هستند.

کیف پول دیجیتال برای مشتریان به صورت رایگان در دسترس هستند و به دست آوردن آنها بسیار آسان است. مثلاً زمانی که یک مصرف‌کننده از یک سایت تجاری که بر پایه کیف پول الکترونیکی سرور کار می‌کند، خرید می‌کند، نام و اطلاعات پرداخت و آدرس خود را در فرم خرید سایت وارد می‌کند.

کیف پول دیجیتالی چیست؟

یک کیف پول نرم‌افزاری است که کلیدهای عمومی و خصوصی مرتبط با ارز دیجیتال را در خود نگه می‌دارد. از این کلیدها برای ارسال و دریافت داده‌های دیجیتالی در بلاک چین و ردیابی مانده‌حساب ارزهای دیجیتالی استفاده می‌شود. اگر شما بخواهید بیت کوین یا هر ارز دیجیتالی دیگری را استفاده کنید حتماً به یک کیف پول دیجیتالی نیاز خواهید داشت.